HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2011.05.25. 20:10 M+M: molly

Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről

Mondjuk az azért aggasztó, hogy itt naponta van pár autósüldözés meg lövöldözés, múltkor a tévében live mutattak egy autósüldözést - két, valami lövöldözés miatt körözött fekete nőt(!!) fogtak el végül. Akárkivel beszélek, mind azt mondja, hogy ó, Houston nem veszélyesebb, mint bármelyik nagyváros, de szerintem ez azért nem igaz, mert itt gond nélkül lehet fegyvered. Triesztben nem volt ilyen probléma: ott, úgy gondolom, utoljára 1950-ben követtek el erőszakos cselekményt, aminek keretében egy nyugdíjas ellopott egy kiló kenyeret a Coop nevű, méltán népszerű élelmiszeripari egységből.
Nagyon szeretem a lakásunkat, de folyton felmerül, hogy el kéne költözni, mert a környék kicsit túl steril és sehova nem lehet menni babakocsival (körös-körül autóutak vannak), de a költözés azért is megfontolandó, mert egyrészt már negyedszerre költöznénk három év alatt, másrészt meg ez a lakás biztonságos, szép és nagyon világos, jó helyen van, eddig összesen öt bogárral találkoztunk (ebből egy volt óriás példány, épp csak cigit nem kért), ami nagyon jó arány, tekintve, hogy Houstonnak súlyos csótány problémái vannak.
Mi mondjuk leginkább a barátságos és elegáns Rice Village-ben vagy a liberális, melegbarát Montrose-ban szeretnénk lakni. Érdekes, hogy Montrose tűnt eddig a legeurópaibbnak és ott még emberek is vannak az utcán. Mondjuk valahol olvastam olyat, hogy Montrose-ban nem laknak heterók, de azért ez valószínűleg túlzás. Jó, gondolom a kétgyerekes családok nem oda szoktak költözni, hanem Katy-be (btw itt nőtt fel Renée Zellweger is) meg Sugarland-be, de ezek egyrészt marha messze vannak Marci egyetemétől, másrészt mindkettőben nagyon amerikai, hátborzongatóan egyforma kertek és házak sorakoznak egymás mellett sűrű sorokban. Nem csodálom, hogy az amerikai művészfilmek örök témája a menekülés az amerikai kertvárosból...

6 komment

Címkék: város lakás mindennapok


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr872903803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zs. Orsi · http://www.globalgrover.blogspot.com 2011.05.31. 04:37:41

szia

pentek este ota itt vagyunk Houston-ban, szerda este megyunk vissza. alberletet nezunk. csomo helyen jartunk es vagy 5 epulet tetszett is!! majd ha visszamegyunk dc-be utananezek a neten hogy melyiknel milyen a kozbiztonsag stb, de azert a te velemenyedre is kivancsi lennek mint nem elfogult magyar :-))

ezek tetszettek:

Lofts at Hermann Park
Amalfi
West Ave at River Oaks
Domain at Kirby
The Westheimer

Megkoszonom ha megirod a velemenyedet.

Orsi
www.globalgrover.blogspot.com

M+M: molly 2011.05.31. 18:23:00

@Zs. Orsi: te túl sokat feltételezel rólunk:) nem ismerjük ám az összes komplexet és környékét, sőt. pár névismerős ezek közül, de én is csak azt tudnám mondani, amit az apartment ratingen találok, íme:
westheimer:
en.wikipedia.org/wiki/Memorial_D
lofts at hermann park:
www.apartmentratings.com/rate/TX-Houston-The-Lofts-at-Hermann-Park-formerly-Alta-Lofts.html
amalfi:
www.apartmentratings.com/rate/TX-Houston-The-Amalfi-at-Hermann-Park.html
west ave at river oaks
ezt nem találtam
domain at kirby:
www.apartmentratings.com/rate/TX-Houston-Domain-at-Kirby.html

egyikről se mondanak túl szépeket. azt tudom, hogy a hermann park elég csótányos, de azt mondják,hogy amúgy jó hely. egyébként nekem voltak tippjeim, mikor idejöttünk, de ezek túl drágák:
The Inverness
Brompton Court
ahol mi lakunk (Medical Center) - ez nem túl drága és elég jó, meg nagyon biztonságos: Riverwalk Condominiums
Versailles Park
Jefferson Estates at Bellaire
Alta Lofts at Hermann Park
The Boulevard Apartments.

Egyébként ha gondolod, vedd fel a kapcsolatot ezzel a nőcivel: www.realtor.com/realestateagents/Patricia-Bailey-And-Susan-Missiha_Houston_TX_1339826?source=web (Susan), nagyon rendes, nekünk ő segített lakást találni annak idején.

M+M: molly 2011.05.31. 18:24:42

@M+M: molly: a westheimerre vmi hülyeséget linkeltem, nem értem miért, szóval azt nem találtam.

M+M: molly 2011.05.31. 18:36:42

illetve még ezzel a pasival leveleztem, szimpatikus, készséges volt:
www.jigsaw.com/scid15396299/brian_pocoroba.xhtml

Zs. Orsi · http://www.globalgrover.blogspot.com 2011.06.04. 04:25:14

persze nem gondoltam en hogy ismertek minden hazat Houston-ban :-) Csak gondoltam, felsorolom amik tetszettek hatha valamit hallottal roluk. koszi szepen az infot. a hetvegen lesz tobb idom szetnezni a neten lakas review ugyben.

Zs. Orsi · http://www.globalgrover.blogspot.com 2011.06.12. 19:06:40

beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben...

globalgrover.blogspot.com/2011/06/houston-i-lakasnezoben.html

orsi
süti beállítások módosítása