HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2012.01.25. 21:40 M+M: marci

extrém időjárás 2012-ben is

 BÚÉK!

Sok hónapos szünet után ott folytatjuk, ahol abbahagytuk. Ezt az emailt kaptam az egyetem krízis menedzsment csoportjától:

 

A tornado watch is in effect for Harris County until 2 p.m. A "watch" means that a tornado has not been seen but conditions are very favorable for a tornado to occur. 

In the event of an actual tornado, students, faculty and staff should seek shelter immediately in a building -- not a vehicle -- and follow these guidelines:

Stay indoors and keep away from windows, doors, outside walls and flying debris.

Seek shelter in areas without windows, such as enclosed stairwells, interior rooms, hallways, closets, basements or the lowest level of the building.

Sit under sturdy furniture and use your arms to cover your head and neck.

If you cannot get to a building as a tornado is approaching, lie flat in a ditch and use your arms to cover your head for protection against flying debris.

Rice Crisis Management Team

 

Azért aggódnak így, mert két héttel ezelőtt óriási vízözön volt. Itt vannak a tornádókkal megspékelt trópusi eső képei. Az elsőn az egyetem parkolója:

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás város


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr853784009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása