HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2010.11.08. 07:22 M+M: molly

God bless resealable bags

Csak egy gyors, rövid bejegyzés, hosszúra sajnos most nincs időnk, két csecsemővel hadakozunk a nap 24 órájában, szóval: mint arról már többször írtunk, Amerika sok szempontból jó hely, egy csomó dolog nagyon okosan, gördülékenyen, praktikusan működik, a dolgok "felhasználóbarátok" és a legtöbb dolog valóban úgy történik, ahogy előre elképzeled, hogy történnie kéne (ha például hívsz egy szerelőt, akkor jön, meg ilyesmikre gondolok); nekem a legjobban mégis a csodás visszazárható zacskók tetszenek: sokat javult az életminőségem, mióta a sajt, a sonka és a szalámi csinos, visszazárható zacskókban üldögél a hűtőben és nem szárad ki, nem lesz se nyirkos, se hűtőízű.

6 komment

Címkék: mindennapok


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr672432748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lallalla 2010.11.08. 10:48:48

Én 9 évvel ezelőtt ilyen zacsikban fagyasztottam az anyatejet Magyarországon. Nyugodtan lehet erre is használni, a vadiújak sterilek is.
Szép napokat, jó egészséget, szülőknek néha egy kis pihenést kívánok!

M+M: molly 2010.11.08. 23:25:03

igen, sajnos félreérthető voltam (és nem is pont ez a kép a legjobb példa a boldogságomra): tehát az a legjobb itt, hogy a sajtot, a szalámit, de még a gyümölcsöt is visszazárható zacskóban árulják, szerintem csodálatos, de tényleg:) otthon még sosem láttam ilyet, persze javítsatok ki, ha tévednék.

simesz 2010.11.10. 04:35:46

és milyen jó lesz később, mikor a gyerekeknek az aktuális rágcsálnivalót rakod bele...amugy idonkent Magyarorszagon is felbukkant ilyesmi, de amerikai magyar sogornom is ezt hianyolta legjobban Budapesten.

*Darla* 2010.11.12. 22:07:24

Bocs guys, tudom hogy nem tartozik ide, de nem tudom Molly mail-jét, iwiwen meg nem zaklatom már :), de szomorúan vettem tudomásul hogy 'némaüzem' nevű függőségem(amire 2 év alatt még csak csúnyán se néztem, nemhogy bunkóságot kommenteljek :)) olvasására nem vok jogosult. Lehetséges h fel legyek véve a kiváltságosok listájára? Köszi szépen!
kikpaaf.sze@gmail.com

*Darla* 2010.11.12. 22:08:45

@*Darla*: Ah erre hülyét csinálok magamból, most nézem :D
süti beállítások módosítása