HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2010.10.18. 07:17 M+M: marci

"Inappropriate items visible"

Vannak tagadhatatlan előnyei annak, ha az ember egy condominium complexben lakik: vannak medencék, konditerem, portaszolgálat, gondozott buja növényzet. Ha apartment complexben laknánk, akkor még ingyen meg is szerelnék a dolgokat, amik elromlanak a lakásban.

De vannak pillanatok, amikor az ember kifejezetten cikinek érzi, hogy itt lakik. Tegnap az alábbi levelet találtuk a postaládánkban:

Deed Restriction Violation observed on 10/08/10

Dear Resident,

During a recent inspection it was noted that the following item is in need of your attention:

10/08/10 - INAPPROPRIATE ITEMS VISIBLE
Please remove the boxes near your front door.

This note is a friendly reminder that the above listed item needs to be corrected as soon as possible. Our next inspection is scheduled in two weeks. Please try to have the above listed item corrected by that time.

We thank you in advance for your immediate attention to the above listed item. [...] Your prompt attention to this matter assists in maintaining the property values at Riverwalk.

Sincerely,
Jane Doe
Deed Inspector

Vajon hogy lehet deed inspectornak jelentkezni?

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr902380096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~Cs 2010.10.18. 13:52:32

Ez egy nyugis melónak hangzik...

Egyébként mit kerestek ott a dobozok?? :)

dd.aviator 2010.10.18. 17:04:27

big bro's watchin'... :)
ilyenkor jossz ra, hogy meddig tart a 'land of the free'...
süti beállítások módosítása