HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2010.09.20. 03:56 M+M: marci

első

 Na, itt kezdődik.

Kitaláltuk Mollyval, hogy elég sok váratlan és meglepő érmény ér minket ahhoz, hogy itt összegyűjtsünk belőlük valamennyit. Még nem teljesen világos, milyen formában, de az énblogok után most ketten (M+M) próbálunk írni egy félig tematikus, félig miblogot.

A tények: augusztus 27-én egy 27 órás út során áthurcolkodtunk Budapestről Houstonba, két bőrönddel, két hátizsákkal, két babával Molly hasában* és egy cicával a csomagtérben. Új kontinens, új város, Újvilág (elnézést), és nagyon furcsa amerikaiak, akiket kinevetünk, bámulunk, kicsit irigylünk és gyakran nem értünk. Néha a nyelv miatt - a tékszaszi kiejtés, avagy olyan szavak gyakori használata miatt, mint pl. a valet -, de gyakrabban a gondolkodásmód miatt. 

Elmeséljük majd, hogy hány áramszolgáltató cég közül kellett választanunk, milyen egy terheskurzus és egy szoba a szomszéd kórházban, és hogy mit mondanak errefelé válaszul arra, hogy "Thank you!".

Have a nice day!

 

A "pocak" és "pocaklakó" szavakat most és mindörökké mellőzzük.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr382309105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2010.09.20. 07:01:44

Jé! És itt lehet kommentelni? Most akkor írjak mindent, ami mindig eszembe jutott, csak lusta voltam emilt írni? Mondjuk folyton belépkedni is lusta vagyok, úgyhogy itt se nagyon fogok. Milyen jó, hogy Mollyt amúgy se érdeklik a kommentek.

M+M: molly 2010.09.20. 18:47:56

tévedsz Doris, engem nagyon is érdekeltek a kommentek egészen addig, amíg nem éreztem azt, hogy az összes postot részletesen el kell magyaráznom mert a) a kommentelő hülyét akar belőlem csinálni b) a kommentelő szerint ő jobban tudja nálam...a mindent c) a kommentelő egy szót sem ért az egészből, de jobban tudja nálam d) a kommentelő rosszindulatú.
de ha valaki ide kommentel, az szépen kommenteljen ide, az én blogom az egy másik dolog, nohát
süti beállítások módosítása