HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2010.10.06. 23:59 M+M

"The Woman's Hospital of Texas congratulates you on the birth of your new Little Texan!"

Persze azért magyarok is lesznek.

Egyelőre a kórházban vannak, mert még picik, így nyerünk egy kis időt a hiányzó dolgok beszerzésére, takarításra stb. Ráadásul így sokkal több időnk van gyakorolni velük benn, így talán nem borulunk ki annyira, mikor hazajönnek...

Ha lesz egy kis időnk, írunk majd arról, hogy milyen egy texasi kórházban nőgyógyászhoz és szülésoktatásra járni, és persze milyen szülni (jó).

U.i.: Ugye egyből kiszúrtátok, hogy Fanni is szerepel a képen?

2 komment

Címkék: kórház babák


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr62352086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita0703 2010.10.08. 09:29:13

Nagyon boldog vagyok tőletek.

Anita0703 2010.10.08. 21:11:32

Most vettem észre Fanni alkatrészét! .-)
Valahogy azt hittem eddig, hogy ez egy képeslap....
süti beállítások módosítása