HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2010.10.10. 07:50 M+M: marci

safety őrület - gyerekülés para

Tudvalevő, hogy az amerikaiak betegesen odavannak a biztonságért. Ma kilöttyentettem egy pici vizet a kórházban, és a nővér azonnal odapattant és feltörölte. "Micsoda csúnya balesetet okozhatott volna!" -csilingelte. Aztán szülés előtt és után, a felkészítő tanfolyamokon folyton azt hallgattuk, hogy csak és kizárólag a rózsaszín szalagos nővéreknek adhatjuk oda a babákat, nehogy valaki - például egy kék szalagos - ellopja őket és egyébként is: otthon, az ajtón senkit ne engedjünk be, még azt se, aki mondjuk dúlának* adja ki magát (és akit előzőleg mi hívtunk, hogy segítsen), amíg meg nem bizonyosodtunk róla, hogy ő tényleg egy dúla, hiszen egyébként félő, hogy a nem dúla dúla erőszakkal behatol a lakásba és elszalad a gyermekünkkel.

Az ikerbabakocsi-gyerekülés kombó az első babadolgok között volt, amit beszereztünk. Persze használtan vettük, elég jó áron. Sokat nem tudtunk a gyerekülésekről, nem kérdeztünk semmit, elhoztuk.

Namármost kiderült, hogy a babákat csak úgy hozhatjuk haza a kórházból, ha előtte teljesítik a car seat test nevű dolgot, ami abból áll, hogy beültetik őket a gyerekülésbe, és fél órán át figyelik a pulzus- és légzésszámot, valamint az oxigén szaturációt. Ma reggel egy kellemes telefonhívás ébresztett minket: a gyerekülések "lejártak", nem engedik a gyerekeket haza bennük.

Mi az, hogy lejártak?! És különben is, hogy-hogy nem engedik? És mi van, ha nekem nincs is kocsim? Vagy a vallásom tiltja, hogy autóba üljek? Akkor soha nem jöhetnek ki a kórházból és a guantanamói fogolytáborba kerülnek életfogytiglan?

Kicsit kiborultunk, mivel az elmúlt hét azzal telt, hogy megvegyük még a hiányzó dolgokat, kitakarítsunk és közben a gyerekeket látogassuk a kórházban. Új gyerekülések felhajtása (amik lehetőleg illeszkednek a babakocsihoz) a legkevésbé sem hiányzik most.

Kiderült, hogy van valami 5 éves limit, de ez valószínűleg nem törvény, csak a kórház szabálya, bár ezt nem tudtam kideríteni. Mondjuk a gyerekorvosunk se tudta, hogy öt év a határ, mindegy, nem érdekes; de még mielőtt elkezdtem volna fenyegetőzni, hogy mi amisok vagyunk és szekérrel járunk, észrevettem, hogy az egyik ülést 2005 decemberében gyártották, tehát technikailag még nincs öt éves. Így hajlandók voltak elvégezni a tesztet Lénával, aki - ha minden jól megy - holnap hazajöhet (!).

Így legalább nem kell holnapig új üléseket venni, várhatunk vele a jövő hétig. A biztonság kedvéért.

 

 

*ő a modern bába

1 komment

Címkék: kórház babák


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr972359411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aklubisz 2010.10.17. 15:24:34

a csemetékről (először kölköket írtam, csak félek hogy nem elég píszí)szóval a képeket valami magazinnak tartogatjátok eladásra, vagy lassan csurrancseppen valami a rajongóknak is? ;)
nagyon kíváncsi vagyok.

(izé meg arra is, hogy fanni mit szólt hozzájuk )
süti beállítások módosítása