HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2011.05.27. 18:46 M+M: molly

extrém időjárás vol. 2

 Azt már rég akartam mesélni, hogy itt mennyire ijesztő időjárás figyelmeztetések vannak a tévében: az épp aktuális műsort elnémítják, beúszik két piros csík, közte leírva, amit egy nagyon szigorú férfihang mond: szörnyű vihar/tornádó/hurrikán várható itt, ott, amott.A múltkor épp kiderült, hogy ki a gyilkos, mikor bemondták, hogy Texas melyik részén lesz randa vihar. Mi eddig megúsztuk, de ki tudja, mikor lesz itt is valami rémisztő természeti jelenség, kicsit aggódom. Itt persze ezekre eléggé fel vannak készülve, az utak mentén egy csomó helyen ki van téve menekülési útvonal tábla...nem szeretem.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás amerikai város mindennapok izgalom


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr682937251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása