HTML

látogató számláló

Friss kommentok

  • Ziebi: Szia, most találtam a blogra, és nagyon mosolygok, mintha mi lennénk pepitában. Nálunk: biológus, ... (2013.08.18. 20:15) az amerikaiak KEDVESEK
  • M+M: molly: Szia Ditke, köszönöm a tanácsot, ha lehet és adsz egy e-mail címet, kérdeznék még pár dolgot, ha... (2011.09.21. 00:04) extrém időjárás vol. 3.
  • isolde: Ó, én is nagyon szeretem őket, Amszterdamban voltam pár éve koncerten, nagyon jók élőben (is). (2011.06.25. 19:22) The sprawl
  • Zs. Orsi: beirtam az alberletkeresest a blogomba. ha van idod nezd meg. hatha segit nektek is a jovoben... ... (2011.06.12. 19:06) Feljegyzések az Old Spanish Trail-ről
  • Hella1975: A throw-val már itt a UK-ben is találkoztam. :) (2011.04.30. 22:57) Furcsa amerikai nyelv c. rovatunk

Linkblog

2011.02.02. 04:54 M+M: marci

Fagy

Nem gyakori errefelé a fagypont alatti hőmérséklet, ehhez méltóan az alábbi nagyon komoly levelet kaptam (külön felhívnám a figyelmet a stabil hőmérséklet megfogalmazásra):

Dear Campus Community,

 

As freezing temperatures are predicted for the next several days, preparations to protect Rice buildings and grounds are in effect. Freeze protection is in place for all campus buildings and infrastructure. Some extraordinary precautions have been established for specific lab buildings. Freeze protection will remain in place through the end of the week or until stable temperatures return.

 

Please report emergencies to our Facilities Service Center x2485 or x4095 (after hours). Campus facility support is available around-the-clock.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás furcsaságok


A bejegyzés trackback címe:

https://houstory.blog.hu/api/trackback/id/tr352632565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása